KARISU

Ain't Gonna Lose You - Brett Dennen

存档灵魂:

Ain't Gonna Lose You
不愿失去你


【歌词】


You can put a stick in my spokes
I can be the butt of your jokes
I can be the laughing stock, I can be the hoax
But I ain't gonna lose you
No I ain't gonna lose
你可以把一根棍子插在我的辐条中,
我可以成为你取笑的对象,
我可以成为笑柄,我可以被人戏弄,
但是我不愿失去你,
不,我绝不会放手。

They can come and tear my house down
They can run me out of town
They can tie me up, call me a clown
But I ain't gonna lose you
No I ain't gonna lose you
他们可以拆毁我的房屋,
他们可以把我赶出城去,
他们可以把我捆绑起来,称呼我为小丑,
但是我不愿失去你,
不,我不会放手你离去。

I can't stand
The thought of another man
No I ain't gonna lose you
我无法忍受,
当一想到另一个男人,
不,我不会放手你离去。

They can make me turn my back on my friends
Send me away to san quentin
Put me in the hole, a thousand times again
But I ain't gonna lose you
No I ain't gonna lose you
他们可以让我众叛亲离,
送我去圣昆廷监狱,
把我投入深渊,一千次,
但是我不愿失去你,
不,我不会放手你离去。

Throw me in a hurricane
Tell the whole world I've gone insane
Run an electric shock to my brain
But I ain't gonna lose you
No I ain't gonna lose you
把我扔入风暴中心,
告诉全世界,我已经疯了,
我的大脑被雷劈电击,
但是我不愿失去你,
不,我不会放手你离去。

I can't stand
The thought of another man
No I ain't gonna lose you
No I ain't gonna lose you
Ain't gonna lose [X4]
我无法忍受,
当一想到另一个男人,
不,我不愿失去你,
不,我不愿失去你,
绝不放手(X4)。

I'll sing it from my roof top
I'll sing it from the bus stop
I'll sing it on the street drunk to a cop
But I ain't gonna lose you
No I ain't gonna lose
Ain't gonna lose you
Ain't gonna lose
我站在屋顶上大声唱,
我站在公交站大声唱,
我站在街道上喝醉了对着警察大声唱,
但是我不会失去你
不,我绝不会放手,
不会失去你,
绝不放手。


评论
热度(8)

© KARISU | Powered by LOFTER